Thursday, June 14, 2012

I Need YOU Now... :(



huhhhh.... malam nie trase lonely jerrrr... sakit hati ade... sedih pun ade.... hepy pun ade... Would somebody rather to be my listener????!!! aku pun x tau ape kene ngan aku nie laaaa.. dtambah pulak ngan suasane umah baru yang x best langsung + baru pas gaduh ngan keling sbelah umah aku nie pasal parking jer punnn... aishhhh.. x paham aku... to my luvly Mr. B i realy need u sayanggggsss... Kat ko jer la tempat aku ngadu... Aku jadikan ko tempat lepaskan MARAH + SEDIH + HAPPY... Just ko sorang jer la yang tahan ngan prangai EGO aku nie.. prangai ngade2 aku,,, prangai manje aku... Ko tau x tiap malam aku akan tunggu ko call aku coz aku x leh tido biler x dengar sore merdu ko tu... Aku rase betuah sangat coz ALLAH pinjamkan ko ntok aku yang akan slalu ade biler aku perlukan ko sangat2... BUT........
Ntah nape malam nie aku trase ngan ko coz ko lagi pentingkan BOLA dari aku..! Ko tau x aku dah rindu giler kat ko..??? Ko tau x aku perlukan ko sangat2???? Aku punyer excited nk tunggu ko bole2 plak BOLA ko lagi penting dari aku kan..!! ishhhh... geram jer rase..!! nasib ko x der depan aku kalo ade memang lame dah jadi PUNCHING BAG aku..!! hahahhaha... Pape pun aku sayangggsss ko sangat2... Muuuaaahhhhxxxx3000000x to my Mr. B...!!! Hehehhehe... peace,,!!!





No comments:

Post a Comment